Wie ben ik

Mijn naam is Silvia van Ettekoven, sinds 2004 hou ik mij bezig met o.a. de procesbegeleiding van werkgevers en werknemers bij arbeidsongeschiktheid, re-integratie en duurzame inzetbaarheid. Ik heb ervaring opgedaan bij verschillende "grote" werkgevers en bij een Arbodienst. 

In 2024, bijna 20 jaar later durfde ik het aan om als zelfstandig casemanager en adviseur aan de slag te gaan!

Ik geloof in een persoonlijke- en oplossingsgerichte benadering, waarbij het vinden van de juiste balans tussen werknemer en werkgever centraal staat. Mijn aanpak is mensgericht en gericht op langdurige oplossingen die zowel werknemer als werkgever ten goede komen.

Wat ik doe

Ik bied ondersteuning en advies op verschillende gebieden, waaronder:
Case management: Begeleiding en coördinatie bij verzuim en re-integratie met oog voor zowel de werknemer als de werkgever.
Advies op maat: Strategische oplossingen voor werkgevers en werknemers.
Preventie & Duurzame inzetbaarheid: Voorkomen van langdurig verzuim en bevorderen van een gezonde werkomgeving.

Waarom kiezen voor Secase Casemanagement en Advies? 

✔ Persoonlijke en oplossingsgerichte aanpak
✔ Deskundig advies met actuele kennis van wet- en regelgeving
✔ Transparante en efficiënte werkwijze

Bent u op zoek naar professionele ondersteuning bij casemanagement en advies? Neem contact met mij op en ontdek wat ik voor u kan betekenen.

 

Wilt u weten wat ik voor u kan betekenen? Neem gerust contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.